تبلیغات
آنلاین - مطالب آبان 1398

تغییرات شرکت

سه شنبه 28 آبان 1398 نویسنده: درسا م |

شرکتی که به ثبت می رسد، دارای مشخصاتی از قبیل آدرس، نام شرکت ، نام شرکا ، میزان سهام ، هیئت مدیره ، حق امضاء و ….. می باشد که تمامی این مشخصات در اساسنامه شرکت ذکر شده است. گاهی به دلایلی اجباری یا اختیاری برخی از این مشخصات بعد از ثبت شرکت نیاز به تغییر دارند. تغییرات شرکت ها با تنظیم و ثبت صورتجلسه تغییرات امکان پذیر است.گاهی برای برخی از تغییرات بیش از یک صورتجلسه لازم می باشد.

برای تغییرات شرکت ها باید حتما در هیئت مدیره تصمیم گیری شود و پس از آن برای این تغییرات الزاما مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده با توجه به نوع تغییر تشکیل و با رای اکثریت این تغییرات مشخص و اعمال می گردد.

نکته مهمی که وجود دارد این است که تغییرات شرکت ها حتما و حتما باید سریعا به ثبت قانونی برسند و در اداره ثبت شرکتها ثبت و در روزنامه رسمی آگهی شوند. در غیر این صورت انجام تغییرات شرکت غیر قانونی بوده و هیچ گونه رسمیتی نداشته و مورد تایید اداره ثبت شرکتها نمی باشد.

تشکیل مجمع عمومی عادی یا فوق العاده فقط با حضور کلیه سهامداران و شرکا امکان پذیر و رسمیت دارد، مگر اینکه برای همه ی اعضای شرکا آگهی دعوت ارسال شود در این صورت با حضور اکثریت سهامداران نیز امکان تشکیل مجمع وجود دارد.

 

تفاوت مجمع عمومی عادی با مجمع عمومی فوق العاده در چیست؟
مجمع عمومی عادی در ۴ ماه اول دوره سال مالی تشکیل در حالی که مجمع عمومی فوق العاده در بقیه ماه های سال مالی تشکیل می شود.

برخی از تغییرات همچون تغییر در افزایش و کاهش سرمایه ، تغییر نام شرکت ، تغییر موضوع شرکت، انحلال شرکت، تبدیل سهام بی نام به با نام یا بالعکس، افزایش و کاهش تعداد مدیران شرکت ، تغییر داندگان حق امضاء و…. در مجمع عمومی فوق العاده تصمیم گیری و اجرا می شوند. ولی برخی از تغییرات خاص فقط و فقط در مجمع عمومی عادی امکان تصمیم گیری و تغییر آنها وجود دارد. مانند انتخاب روزنامه کثیر الانتشار ، تعیین اعضا هیئت مدیره ( اصلی باسد یا علی البدل ) ، تعیین بازرسین، تعیین پاداش مدیران و …..

 

مدارک لازم برای تغییرات شرکت

کپی شناسنامه و کارت ملی همه ی اعضای هیئت مدیره
کپی اساسنامه شرکت
کپی اظهارنامه شرکت
کپی آگهی تاسیس
کپی روزنامه رسمی شرکت
کپی آخرین تغییرات
 

مدت زمان ثبت تغییرات شرکت

مدت زمان لازم جهت ثبت هرگونه تغییراتی در مورد شرکتهای ثبت شده ۲۵ روز کاری می باشد.

انواع تغییرات شرکت

انحلال شرکت
افزایش یا کاهش سرمایه شرکت
ورود و یا خروج شریک یا شرکا
تغییر نام شرکا
تغییر موضوع شرکت
تغییر آدرس شرکت
تغییر دارندگان حق امضا که حتی می توان حق امضا را به یک نفر به شکل منفرد داد یه برعکس به تمامی شرکا داد
تبدیل سهام شرکت به بانام و بی نام
نقل و انتقال سهام که فقط در شرکت های سهامی خاص انجام می شود
تغییر مواد اساسنامه شرکت
تصویب تراز سود و زیان
تعیین و تصویب بیلان مالی
انتخاب یا تمدید بازرسین
انتخاب یا تمدید اعضای هیات مدیره
تعیین سمت هیات مدیره
تغییر حق امضا
 

جهت دریافت مشاوره در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند با مشاوران ما تماس بگیرد.

   


طراحی-سایت

سه شنبه 28 آبان 1398 نویسنده: درسا م |


 
در طراحی سایت دو فاکتور قیمت و کیفیت اهمیت بسیاری دارند. طراحی سایت  ضمن رسیدن به بالاترین کیفیت، از اهداف بزرگ هلدینگ  ، می باشد. ما با بهره گیری از متد پیشرفته و سطح علمی بالای پرسنل، این افتخار را داریم که از برترین مجریان طراحی سایت در تهران باشیم. هلدینگ  با به کارگیری تیم متخصصان حرفه ای، در جهت رضایت هر چه بیشتر مشتری،تلاش بی وقفه دارد. طراحی انواع وب سایت های اختصاصی و ریسپانسیو ، سئو سایت ، طراحی اپلیکیشن از فعالیت ‌های حرفه ای شرکت طراحی وب سایت    می‌باشد.  با سال ها تجربه در زمینه طراحی وب سایت و سئو در تهران و داشتن نمونه کارهای درخشان از شرکت های موفق طراحی سایت در تهران و سئو در تهران می باشد. از خدمات هلدینگ  :

 ،تیم تخصصی طراحی سایت تهران
امروزه یکی از عوامل موفقیت برای صاحبان کسب و کار، داشتن یک وب سایت خاص و بهینه شده برای موتورهای جستجو است. ظاهری منحصر به فرد با طراحی سایت  ضمنطراحی وب سایت ارزان ، سئو سایت و در نهایت سایتی با کیفیت از اولویت های مهم یک طراحی وب سایت حرفه ای ست.

فروشگاه آنلاین
بهینه سازی و سئو سایت
متدهای داینامیک و استاتیک
طراحی اپلیکیشن بر روی پلتفرم های مختلف
ساخت انیمیشن
ساخت نرم افزار
دیجیتال مارکتینگ
ظاهری منحصر به فرد با طراحی سایت  ضمن طراحی وب سایت ارزان ، سئو سایتو در نهایت سایتی با کیفیت از اولویت های مهم یک طراحی وب سایت حرفه ای ست.
سئو سایت (SEO)
فرایند پیاده سازی سئو سایت نیازمند دانش زیاد و صبر است. داشتن یک وب سایت متناسب با شغلتان بدون اینکه بتوانید در رتبه های بالای نتایج موتور های جستجو از جمله کوگل قرار بگیرید، نمی تواند بازدهی لازم را داشته باشد. همان طور که می دانید امروزه اکثر مردم اطلاعات مورد نیاز خود را از بیشتر از طریق اینترنت کسب می کنند. می توان گفت سئو بهترین روش برای تبلیغات از نظر هزینه و ماندگاری است.. سودآوری سئورا قطعا” شرکت هایی که در صفحه ی اول موتور جستجوی گوگل قرار گرفته اند درک می کنند، یقینا” حضور شما در رتبه های برتر در گوگل از اهداف  می باشد. با متخصصین حرفه ای  نگران رتبه ی سایت خود نباشید!

طراحی سایت ، ارزان و حرفه ای
نحوه پیاده سازی وبسایت یکی از مهم ترین دلایل تفاوت هزینه است.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده، اختصاصی، کدنویسی در پیاده سازی یکوب سایت ارزان در تهران موثرند

هر کدام از این روش ها مزایای خاص خود را دارند. هلدینگ  با استفاده از امکانات پیشرفته، در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی خواهد کرد.
 
پیاده سازی وب سایت در تهران با گرافیک چشمگیر
اولین ویژگی که در ابتدای ورود کاربر به سایت، جلب توجه می کند،گرافیک سایت است. استفاده از تصاویر مناسب و گرافیکی مناسب و چشم نواز، لازمه ی یک پیاده سازی سایتحرفه ای ست. بطوریکه هدف، جذب کاربران و رشد کسب و کار می باشد. از نظر اکثر کاربران، دریافت محتوا به صورت دیداری نسبت به خوانداری ارجحیت دارد. پس تصاویر مناسب علاوه بر زیبایی در انتقال سریع مطلب بسیار مؤثر است. ما با اطمینان خاطر، پذیرای سفارش طراحی سایت شما با گرافیک اختصاصی و ارزان هستیم.

طراحی سایت واکنش گرا ( ریسپانسیو)
سایت ریسپانسیو (Responsive) یا واکنش گرا، وب سایتی است که در مرورگر های دیوایس های مختلف مانند لپتاپ ، گوشی های موبایل و … شکل و قالب خود را حفظ کند. با گسترش دنیای اینترنت و گوشی های هوشمند و تبلت ها ، تکنیک طراحی سایت ریسپانسیو اهمیت بسیاری پیدا کرد. از آنجا که طراحی سایت ریسپانسیو دارای اهمیت بسیاری ست، هلدینگ  همه طراحی وب سایت های خود را به صورت ریسپانسیو انجام می دهد. نمونه کارهای ما حاکی از اثبات این ادعاست!

طراحی سایت داینامیک
طراحی سایت داینامیک امروزه بسیار پرطرفدار شده است.

سایت های داینامیک از تعدادی صفحات وب تشکیل شده اند. آنها در پاسخ به درخواست کاربر ساخته می شوند.

در واقع تنها اطلاعات پایگاه داده به روز می شود. مدیران سایت کنترل پنل سایت را در اختیار دارند.

آنها می توانند تغییرات مورد نیاز خود را روی سایت را اعمال کنند.

شرکت طراحی سایت تهران
کاربران بسیاری عبارت طراحی وب سایت در تهران را در گوگل جستجو می کنند. آنها به دنبال شرکت های برتر طراحی وب سایت تهران هستند که ضمن ارائه ی خدماتی با کیفیت بالا قیمت مناسبی هم داشته باشد. پیشنهاد میکنیم اگر برای یک طراحی وب سایت حرفه ای دارید، بدون معطلی با  تماس بگیرید. هلدینگ  نیز خدمات طراحی سایت تخصصی را در تهران انجام می دهد. علاوه بر آن  این افتخار را دارد که پذیرای مشتریان بسیاری از سراسر نقاط دور و نزدیک باشد.

شرکت طراحی سایت  ، مرجع تخصصی طراحی سایت تهران و سئو سایتدر کشور ، آماده ی خدمت به مشتریان گرامی در زمینه ی بهینه سازی و سئو می باشد، به کمک ما، کسب و کار خود را دگرگون ساخته و همواره پیشرو باشید!

طراحی-سایت
خدمات و پشتیبانی طراحی وب سایت تهران
برخی شرکت های طراحی سایت تهران متأسفانه بعد از اتمام پروژه، خدمات و پشتیبانی ضعیفی ارائه می دهند. تیم مشاوره و پشتیبانی  شرکت طراحی سایت در تهران، قبل از شروع کار پروژه ی شما تا آموزش کامل مدیریت سایت و پشتیبانی فنی تا یکسال به صورت رایگان به همراه شماست. افزودن امکاناتی جدید با توجه به نوع آن با قیمت طراحی وب ارزان برای شما انجام می شود. قبل از شروع پروژه به منظور مشاوره و فهم نیاز های مشتری به طور دقیق، یک جلسه کاملا رایگان هماهنگ می گردد.گروه پشتیبانی  ، شرکت طراحی وب تهران آماده ی مشاوره ی مشتریان گرامی از سراسر دنیا می باشد. ما ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم.

با  ، در صفحه ی اول گوگل بدرخشید !
قیمت مناسب طراحی سایت ضمن تضمین کیفیت پروژه
کیفیت انجام پروژه و رضایت مشتری، از اولویت های مجموعه  می باشد. مجموعه ی ما همه ی تلاش خود را در راستای جلب رضایت مشتری از ابتدا تا انتهای کار انجام می دهد. از طرف دیگر، قیمت پروژه ها مناسب بوده و امکان پرداخت هزینه در چند نوبت وجود دارد.

مشاوره طراحی سایت و سئو و آموزش وب سایت رایگان
مشتریان عزیز می توانند از طریق شماره تماس های وب سایت،با کارشناسان ارتباط برقرار نموده و در رابطه با خواسته خود مشاوره رایگان بگیرند. بعد از اتمام پروژه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشننیز، آموزش های لازم به مشتری به صورت رایگان داده می شود.

وجه تمایز شرکت طراحی سایت  
تجربه ی طولانی و درخشان  در طراحی سایت
شرکت طراحی سایت در کرج  با بیش از سال ها سابقه درخشان، نمونه کارهای انواع طراحی سایت با cms و طراحی سایت کدنویسی را در کارنامه کاری خود دارد. در همین راستا،  تجربه های بسیاری در زمینه طراحی وب سایت حرفه ای کسب کرده است.

استفاده از فناوری های نوین با توجه به نیاز مشتری
همه مجریان پروژه در این مجموعه، از دانش کافی برخوردار هستند. آنها همچنین از اطلاعات به روز استفاده می کنند.

   


مشاوره ثبت شرکتها

چهارشنبه 22 آبان 1398 نویسنده: درسا م |




 
کشور ایران در سال 1337 هجری شمسی به عضویت کنوانسیون پاریس در خـصوص حمایـت از مالکیـت صـنعتی
درآمد و با پذیرش اصلاحات به عمل آمده در کنوانسیون مزبور در سال 1377 ه.ش زمینه پیوستن به سازمان جهانی
مالکیت معنوی (را پدید آورد. در سال 1380 ه.ش جمهوری اسلامی ایران به وایپو پیوست. مقر وایپو که در
سال 1970م. تأسیس شده، در شهر سوئیس است.
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، نماینده ایران در وایپو میباشد که ثبت اختراعـات نیـز در اداره مالکیـت صـنعتی
سازمان مزبور صورت میگیرد.
 
اختراع چیست؟
طبق ماده 1 قانون ثبت اختراعات، اختراع نتیجه فکر فرد یا افراد است که برای اولین بار فرآیند یا فرآورده ای خـاص
را ارایه میکند و مشکلی را در یک حرفه، فن، فناوری، صنعت و مانند آن حل مینماید.
 
روشهای ثبت اختراع
ثبت اختراع در جهان به دو طریق صورت میگیرد:
1 -روش اظهاری (اعلامی):
در این روش به شرط عدم سابقه در محل ثبت و قرار گرفتن در حیطه موضوعات قابل ثبت، ادعای ثبت مختـرع
مقرون به صحت در نظر گرفته شده و موضوع به ثبت میرسد.
2 -روش تحقیقی:
برخی از کشورها که از وسایل، امکانات و آزمایشگاههای قابل توجـه برخوردارنـد قبـل از ثبـت ضـمن محرمانـه
نگهداشتن اطلاعات و در نظر گرفتن حق تقدم متقاضی، موضوع مطرح شده به عنوان اختراع را از نظر ماهیـت و
کیفیت بررسی کرده و آزمایشها و تحقیقات لازم را انجام میدهند تا صـحت و سـقم ادعـا را مـشخص کننـد و
سپس اقدام به ثبت مینمایند.
 
ثبت اختراع در جمهوری اسلامی ایران
در کشور ما ثبت اختراع به روش نخست، اعلامی (اظهاری) صورت میگیرد.
جهت ثبت اختراع می بایست به اداره ثبت اختراعات مربوط به اداره کل مالکیت صنعتی مراجعه نمود.
نشانی اداره ثبت اختراعات: تهران- خیابان شهید بهشتی – خیابان قائم مقام فراهانی – کوچه میرزاحسنی پلاک
22٢ میباشد. قابل ذکر است که سازمان ثبت املاک و اسناد کشور به نشانی : خیابان میرداماد- تقاطع مـدرس
(تلفن : 9-22268917 ،(است . ثبت اختراع فقط در اداره مذکور در تهران انجام شده و فعلاً در مکان دیگری صورت
نمیگیرد.
تقاضای ثبت اختراع فقط میتواند توسط متقاضی یا وکیل قانونی او ارایه شود. درصورتی که وکیل قانونی امور ثبت را
بر عهده دارد میبایست اصل وکالتنامه با رونوشت با فتوکپی برابر اصل شده ضمیمه مـدارک شـود. در حقـوق ایـران
ثبت اختراع، حداکثر 20 سال است که میبایست بطور صریح در ورقه ثبت اختراع قید گردد.
 
مواردی که به عنوان اختراع قابل ثبت است
موضوعی به عنوان اختراع قابل ثبت است که حاوی ابتکار جدید و دارای کاربرد صنعتی باشد. ابتکـار جدیـد عبـارت
است از آنچه که در فن یا صنعت قبلی وجود نداشته و برای دارنده مهارت عادی در فن مذکور ، معلوم و آشکار نباشد
و از نظر صنعتی، اختراعی کاربردی محسوب میشود که در رشتهای از صنعت قابل ساخت یا استفاده باشد.
 
مواردی که به عنوان اختراع قابل ثبت نمیباشد
1 -طرحها، قواعد و روشهای انجام کار تجاری و سایر فعالیتهای ذهنی و اجتماعی
2 -کشفیات و نظریههای علمی و روشهای ریاضی و آثار هنری
3 -روشهای تشخیص و معالجه بدن انسان یا حیوان. (این بند شامل فرآوردههای منطبق با تعریـف اختـراع و
مورد استفاده در روشهای مزبور نمیشود).
4 -منابع ژنتیک و اجزاء در ژنتیک تشکیل دهنده آنها و همچنین فرآیندهای بیولوژیک تولید آنها.
5 -آنچه قبلاً در فنون و صنایع پیشبینی شده باشد.
فن یا صنعت قبلی عبارت است از هر چیزی که در نقطهای از جهان از طریق انتشار کتبی یا شفاهی یا از طریق اسـتفاده
عملی و یا هر طریق دیگر، قبل از تقاضا و یا در موارد حق تقدم ناشی از اظهارنامه ثبت اختراع، افشاء شده باشد.
6 -اختراعاتی که بهرهبرداری از آنها خلاف موازین شرعی یا نظم عمومی و اخلاق حسنه باشد.
 
مدارک لازم جهت ثبت اختراع به نام شخص حقیقی
1 -اظهارنامه ثبت اختراع: از قسمت فروش اوراق واحد حسابداری اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهیـه و
تنظیم میگردد.
2 -شرح و توصیف اختراع: منظور بیان جزئیات و ذکر اجزاء و قسمتهای مختلف مـورد ادعـای مختـرع و فرآینـد و
چگونگی عملکرد و کارکرد اختراع به صورت مشروح میباشد.
3 -ادعا و خلاصه اختراع: منظور بیان قابلیتها و ویژگیهایی است که منحصراً اساس ادعای متقاضی ثبت اختـراع را
تشکیل میدهد.
4 -نقشه اختراع: در صورتی که مورد ادعا وسیله یا قطعهای باشد، ارایه نقشه فنی و گویا الزامی است و درصورتی کـه
مورد ادعا ترکیب باشد، ارایه فرمولاسیون الزامی میباشد.
5 -فتوکپی شناسنامه مخترع (یا مخترعین)
6 -وکالتنامه دادگستری در صورتی که تقاضا بوسیله وکیل دادگستری به عمل آید.
توجه: کلیه مدارک میبایست در قطعات A4 تهیه و به صورت تایپ شده در سه نسخه تنظـیم گـردد و ذیـل کلیـه
اوراق اظهارنامه و صفحات شرح و توصیف ادعا، خلاصه و نقشه اختراع به امضای مخترع یا وکیل قانونی مخترع برسد.
 
مدارک لازم جهت ثبت اختراع به نام شخص حقوقی
1 -اظهارنامه ثبت اختراع: از قسمت فروش اوراق واحد حسابداری و تهیه و تنظیم گردد.
2 -شرح و توصیف اختراع: منظور بیان جزئیات و ذکر اجزاء و قسمتهای مختلـف مـورد ادعـای مختـرع و فراینـد و
چگونگی عملکرد و کارکرد آن به صورت مشروح میباشد.
3 -ادعا و خلاصه اختراع: منظور بیان قابلیتها و ویژگیهایی است که منحصراً اساس ادعای متقاضی ثبت اختـراع را
تشکیل میدهد.
4 -نقشه اختراع: در صورتی که مورد ادعا وسیله یا قطعهای باشد، ارایه نقشه فنی و گویا الزامی است و در صورتی که
مورد ادعا ترکیب باشد، ارایه فرمولاسیون الزامی میباشد. 
5 -فتوکپی شناسنامه دارندگان حق امضاء مجاز در شرکت یا مؤسسه به موجب آخرین روزنامه رسمی
6 -فتوکپی روزنامه رسمی شرکت یا مؤسسه با آخرین تغییرات درخصوص اعضای هیأت مدیره و دارندگان حق امضاء
مجاز
7 -وکالتنامه دادگستری در صورتی که تقاضا بوسیله وکیل دادگستری به عمل آید
8 -ارایه معرفینامه بر روی سربرگ شرکت با امضای دارندگان حق امضاء و مهر شرکت در صورت معرفی نماینده
توجه : کلیه مدارک میبایست در قطعات A4 تهیه و به صورت تایپ شده و درسه نسخه تنظیم گـردد و ذیـل کلیـه
اوراق اظهارنامه و صفحات شرح و توصیف ادعا، خلاصه و نقشه اختراع به امضای مخترع یا مخترعین برسد.
 
مراحل پس از تکمیل اظهارنامه و ارایه مدارک ثبت اختراع
در صورتی که اختراع جهت ثبت تأیید شود درخصوص ثبت اختراع یک نوبت آگهی در روزنامه رسمی کشور منتـشر
میشود. سپس گواهینامه ثبت اختراع توسط آن اداره تکمیل میشود و ضمن بایگانی رونوشت گواهینامه ثبت اختراع
و پس از دریافت هزینه مقرر، اصل آن به متقاضی تسلیم میگردد.
طبق ماده 19 قانون ثبت اختراعات چنانچه مالک اختراع بخواهد از اختراع ثبت شـده اسـتفاده کنـد ، سـازمان ثبـت
اسناد و املاک کشور موضوع را به دستگاههای ذیربط منعکس مینماید، دستگاه مذکور درخصوص امکان بهرهبرداری
از اختراع اظهارنظر مینماید و نتیجه را جهت صدور نتیجه بهرهبرداری کتباً به سازمان ثبـت اسـناد و امـلاک اعـلام
مینماید.
 
تأیید علمی و ماهوی اختراع
همانگونه که ذکر گردید سیستم ثبت اختراع در کشور ما اعلامی است؛ به عبارت سادهتر، نـشانگر عـدم سـابقه ثبـت
همان عنوان، در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی است.
ارزیابی تأیید علمی اختراع، مقوله دیگری است که معاونت تحقیقـات و فنـاوری وزارت بهداشـت ، درمـان و آمـوزش
پزشکی این وظیفه را در مورد اختراعات در زمینه علوم پزشکی برعهـده دارد. بـدینمنظـور کمیتـهای تحـت عنـوان
«کمیته ابداعات و اختراعات» در این معاونت تشکیل شده است.
 
شرایط بررسی علمی و ماهوی اختراع
مخترعینی که دارای اختراع ثبت شده در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی میباشند میبایست پس از اخـذ
استعلام از مراجع ذیصلاح (دانشگاههای علوم پزشکی یا فنی، سایر معاونتها و ادارات کل یا مراکز وزارت بهداشـت،
درمان و آموزش پزشکی، سایر وزارتخانههایی که اختراعات در زمینه علوم پزشکی ارایه کردهاند و بنیاد ملی نخبگان)
به معاونت تحقیقات و فناوری به نشانی: تهران- خیابان آزادی- نرسیده به خیابان اسکندری- روبروی پارک اوسـتا -
مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری مراجعـه فرماینـد . لازم بـه تأکیـد اسـت کـه بررسـی مـاهوی و علمـی
موضوعات ثبت شد،ه قبل از استعلام مراجع ذیصلاح امکانپذیر نمیباشد.
 
مدارک لازم جهت بررسی و تأیید علمی و ماهوی اختراع
1 -گواهینامه ثبت اختراع (صادره از اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی)
2 -ارایه استعلام بررسی اختراع از مراجع ذیصلاح (سایر معاونتها و ادارات کل یا مراکز وزارت بهداشـت، درمـان و
آموزش پزشکی، سایر وزارتخانههایی که اختراعات مرتبط با علوم پزشکی ارایه کردهاند، دانشگاههای علوم پزشکی یـا
فنی کشور و بنیاد ملی نخبگان).
3 -تکمیل فرم مشخصات کلی مخترع و اختراع و ارایه مدارک مورد درخواست در فرم 
بدیهی است عدم ارایه مدارک کامل در زمان ارایه درخواست بررسی علمی و ماهوی اختراع موجب به تعویق افتـادن
روند بررسی شده و چنانچه فرد پس از 45 روز نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام ننماید موضوع در آن زمان کان لم
یکن تلقی میشود و در صورت ارایه مدارک در زمانهای بعد، مجدداً در نوبت بررسی قرار میگیرد.
چنانچه پس از بررسی پرونده اختراع در کمیته لازم باشد که مخترع اطلاعات ی ا مدارک بیـشتری در زمنیـه اختـراع
ارایه نماید مراتب به وی کتباً اطلاع داده میشـود تـا ظـرف مـدت 30 روز نـسبت بـه تکمیـل و ارایـه مـوارد مـورد
درخواست اقدام نماید. در غیر اینصورت پرونده از نوبت بررسی خارج شده و در صورت ارایه مـدارک پـس از زمـان
مذکور، مجدداً در نوبت قرار میگیرد.
نتیجه نهایی بررسی علمی و ماهوی اختراع (تأیید یا عدم تأیید) به متقاضی و مراجع ذیصلاح استعلام کننده اعـلام
میگردد. 

   


 امورمالیاتی

چهارشنبه 22 آبان 1398 نویسنده: درسا م |



 
انجام خدمات مشاوره ای در امور مالیاتی در   بدین شرح می باشد : 
الف – امور مالیاتی
مشاوره و انجام امور مربوط به ارزش افزوده، ثبت نام و تشکیل پرونده مالیات ارزش افزوده
تنظیم و تسلیم اظهار نامه های دوره ای مالیات بر ارزش افزوده و اظهار نامه مالیات بر مشاغل
مشاوره، مراجعه و پیگیری تا احراز نتیجه مطلوب در مورد انواع مالیات ها
مشاوره و رسیدگی و پیگیری، حل و فصل مالیات ( سرقفلی- ملک و مالیات بر ارث)
شرکت درهیات های بدوی، تجدید نظر وحل اختلاف سازمان، اخذ مفاصاحساب، حسابرسی و تنظیم دفاتر قانونی، تهیه صورتهای مالی و بستن حسابها
تهیه وتنظیم لوایح و دادخواستهای مرتبط با ادارات دارایی در دیوان عدالت اداری و ...
 
ب- حسابرسی و ممیزی مالیاتی
حسابرسی و تنظیم اسناد مالی و مالیاتی به صورت دوره ای، فصلی، بررسی صحت اسناد ارائه شده جهت ارائه گزارش به اداره دارایی و مراجع ذیصلاح
حسابرسی مالی مالیاتی اسناد جایگزین ممیزین سازمان امور مالیاتی در اجرای ماده 272 قانون مالیات های مستقیم
حسابرسی و تنظیم گزارش جهت حل اختلاف یا بررسی برای احراز اختلاص، اختلافات مالی – ریالی و ....... قابل ارائه به مراجع قضایی و اداری

   


درباره وبلاگ


آخرین پستها


نویسندگان


آمار وبلاگ

کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :